Geen producten (0)

Meest gestelde vragen

1 Wat zijn de levertijden?
Bent u benieuwd wanneer u uw pakket ontvangt? Hieronder vindt u een overzicht van onze levertijden*

Voorradige artikelen
Werkdagen: Voor 16:00 uur besteld, normaal de volgende dag bij u afgeleverd

Bij niet voorradige artikelen 
Levertijd 2-14 werkdagen ( in overleg)

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk door ons verzonden, wij houden u hiervan op de hoogte

* Voor Nederland geldt dat 98% van alle bestelling de volgende dag worden afgeleverd.
* Voor België geldt dat 90% van alle bestellingen de volgende dag worden afgeleverd.
* Voor Duitsland en andere EU landen geldt een levertijd van 2-5 werkdagen.

2 Hoe gaat verzending?
Verzending doen wij via GTS-koeriers, DHL of met TNT. Met deze koeriers vertrouwen we erop uw bestelling op zorgvuldige wijze op het juiste adres af te leveren.

3 Kan ik de producten ook afhalen?
Wilt u uw bestelling graag afhalen op een door u gekozen moment op een plaats die u goed uitkomt? U kunt dan in de winkelwagen kiezen voor de optie ‘’Ophalen bij PostNL’.  Uw pakket zal dan vanaf de volgende werkdag 16:00 uur voor u klaarliggen in het door u geselecteerde afhaalpunt.

4 Betaal ik verzendkosten?
Wij hanteren een fairprijs op de onderdelen, dit houdt in dat wij artikelen niet eerst duurder maken en dan zgn gratis leveren. Levering in het buitenland is afhankelijk van het gewicht en formaat van de bestelling en het land van bestemming

5 Hoe kan ik iets retourneren?
Bent u niet tevreden met het bestelde product,u kunt uw artikel altijd retour sturen

5.1 Ruilen en / of terugsturen is voor eigen rekening.
5.2 Kiest u voor ruilen, dan heeft u het nieuwe product bijna altijd de volgende werkdag al in huis
5.3 Kiest u voor retour sturen, dan retourneren wij het uw geld nadat wij het artikel zonder gebruikssporen of schade retour ontvangen hebben.

6 Hoe zit het met garantie?
Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. 

7 Wat is de wettelijke garantie?
Op onderdelen geven wij 3 maanden garantie, geldt niet voor slijtage onderhevige onderdelen.

8 Uitsluitingen garantie
Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven, ook wel genoemd de fabrieksgarantie. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product. 

9 Defect binnen garantietermijn
Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we u een gelijkwaardig product aan of ontvangt u uw geld terug.

10 Garantie afhandeling
Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via e-mail op: info@laundrypart.nl
Wilt u in deze email de volgende gegevens vermelden:

10.1 Uw naam
10.2 Uw adresgegevens
10.3 Uw telefoonnummer
10.4 Uw ordernummer
10.5 Korte beschrijving van het probleem
10.6 Indien mogelijk foto's

U kunt uw garantie aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Laundrypart.nl
Kreupeleweg 13b
3286BB KLAASWAAL
Nederland

Onze serviceafdeling zal na ontvangst van uw email of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie aanvraag.