Geen producten (0)

Meest gestelde vragen

1 Wat zijn de levertijden? Delivery times
Bent u benieuwd wanneer u uw pakket ontvangt? Hieronder vindt u een overzicht van onze levertijden*

Voorradige artikelen
Werkdagen: Voor 16:00 uur besteld, normaal binnen 2 dagen bij u afgeleverd

Bij niet voorradige artikelen 
Levertijd 2-14 werkdagen ( in overleg)

Uw bestelling wordt zo spoedig mogelijk door ons verzonden, wij houden u hiervan op de hoogte

* Voor Nederland geldt dat 98% van alle bestelling de volgende dag worden afgeleverd.
* Voor België geldt dat 90% van alle bestellingen de volgende dag worden afgeleverd.
* Voor Duitsland en andere EU landen geldt een levertijd van 2-5 werkdagen.

2 Hoe gaat verzending?
Verzending doen wij via Postnl, DHL of met TNT. Met deze koeriers vertrouwen we erop uw bestelling op zorgvuldige wijze op het juiste adres af te leveren.

3 Kan ik de producten ook afhalen?
Wilt u uw bestelling graag afhalen op een door u gekozen moment op een plaats die u goed uitkomt? U kunt dan in de winkelwagen kiezen voor de optie ‘’Ophalen bij PostNL’.  Uw pakket zal dan vanaf de volgende werkdag 16:00 uur voor u klaarliggen in het door u geselecteerde afhaalpunt.

4 Betaal ik verzendkosten?
Wij hanteren een fairprijs op de onderdelen, dit houdt in dat wij artikelen niet eerst duurder maken en dan zgn gratis leveren. Levering in het buitenland is afhankelijk van het gewicht en formaat van de bestelling en het land van bestemming

5 Hoe kan ik iets retourneren?
Bent u niet tevreden met het bestelde product,u kunt uw artikel altijd retour sturen

5.1 Ruilen en / of terugsturen is voor eigen rekening.
5.2 Kiest u voor ruilen, dan heeft u het nieuwe product bijna altijd de volgende werkdag al in huis
5.3 Kiest u voor retour sturen, dan retourneren wij het uw geld nadat wij het artikel zonder gebruikssporen of schade retour ontvangen hebben.

6 Hoe zit het met garantie?
Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. 

7 Wat is de wettelijke garantie?
Op onderdelen geven wij 3 maanden garantie, geldt niet voor slijtage onderhevige onderdelen.

8 Uitsluitingen garantie
Bij ieder product wordt de garantietermijn weergegeven, ook wel genoemd de fabrieksgarantie. Deze garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product. 

9 Defect binnen garantietermijn
Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden vakkundig gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is wordt het product door ons vervangen. Kan het product niet meer geleverd worden, dan bieden we u een gelijkwaardig product aan of ontvangt u uw geld terug.

10 Garantie afhandeling
Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via e-mail op: info@laundrypart.nl
Wilt u in deze email de volgende gegevens vermelden:

10.1 Uw naam
10.2 Uw adresgegevens
10.3 Uw telefoonnummer
10.4 Uw ordernummer
10.5 Korte beschrijving van het probleem
10.6 Indien mogelijk foto's

U kunt uw garantie aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Laundrypart.nl
Kreupeleweg 13b
3286BB KLAASWAAL
Nederland

Onze serviceafdeling zal na ontvangst van uw email of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie aanvraag.

Are you curious when you will receive your package? Below you will find an overview of our delivery times*

In-stock items
Working days: Ordered before 16:00, normally delivered to you within 2 days

For out-of-stock items
Delivery time 2-14 working days (in consultation)

Your order will be shipped by us as soon as possible, we will keep you informed

* For the Netherlands, 98% of all orders are delivered the next day.
* For Belgium, 90% of all orders are delivered the next day.
* For Germany and other EU countries, a delivery time of 2-5 working days applies.

2 How does shipping work?
We do shipping via Postnl, DHL or with TNT. With these couriers we trust to deliver your order carefully to the right address.

3 Can I also pick up the products?
Would you like to pick up your order at a time of your choice at a place that suits you? You can then choose the option ''Pick up at PostNL' in the shopping cart.  Your package will then be ready for you from the next working day 16:00 in the collection point you selected.

4 Do I pay shipping costs?
We use a fair price on the parts, this means that we do not first make items more expensive and then deliver so-called free of charge. Delivery abroad depends on the weight and size of the order and the country of destination

5 How can I return something?
If you are not satisfied with the ordered product, you can always return your item

5.1 Exchange and / or return is at your own expense.
5.2 If you opt for exchange, you will almost always receive the new product the next working day
5.3 If you choose to return it, we will return it to your money after we have received the item without traces of use or damage.

6 What about warranty?
Below you will find a description of the handling of warranty requests.

7 What is the legal guarantee?
On parts we give a 3-month warranty, does not apply to parts subject to wear and tear.

8 Warranty exclusions
For each product, the warranty period is displayed, also called the manufacturer's warranty. This warranty only applies to product and/or manufacturing defects. Wear, tear, damage or improper use are excluded from warranty. This is at the discretion of the relevant manufacturer of the product. 

9 Defect within warranty period
When a product ordered by you fails within the warranty period, please contact us. Defects that are not caused by wear and tear or damage from the outside are professionally repaired. If repair is not possible, the product will be replaced by us. If the product can no longer be delivered, we will offer you an equivalent product or you will receive your money back.

10 Warranty handling
For warranty requests, please contact us by e-mail at: info@laundrypart.nlWould you like to mention the following information in this
email:

10.1 Your name
10.2 Your address details
10.3 Your telephone number
10.4 Your order number
10.5 Brief description of the problem
10.6 Photos if possible

You can also submit your warranty request in writing to the address below:

Laundrypart.nl
Kreupeleweg 13b

3286BB KLAASWAAL
Netherlands

Our service department will contact you after receiving your email or letter about the further processing of your warranty request.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.